Wybierz swoją dietę

Chcesz zmienić lub ustabilizować swój sposób żywienia? Jesz niezdrowe posiłki i brak Ci energii?
 
Dietę Standard dedykujemy właśnie Tobie – jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą wprowadzić do swojego życia zdrowe i odpowiednio zbilansowane posiłki. Dzięki niej możesz zrzucić zbędne kilogramy lub utrzymać zdrową sylwetkę – cel zależy od wybranej przez Ciebie kaloryczności.
 
Dieta Standard składa się z 5 posiłków. Każde danie powstaje we współpracy z naszymi dietetykami, więc możesz być pewien, że nie zabraknie w nich składników odżywczych, których potrzebuje Twój organizm. Nasi kucharze dbają, by dieta była różnorodna. Co to oznacza? W menu znajdziesz szeroki wachlarz produktów roślinnych oraz zwierzęcych, w tym nabiał, jajka, różne rodzaje mięsa oraz ryby morskie. 
 
Do wyboru warianty o kaloryczności: 1400 kcal, 1600 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2200 kcal, 2600 kcal, 2800 kcal.
 

Jesteś na diecie wegetariańskiej i chcesz zadbać o to, aby Twój organizm otrzymał wszystkie niezbędne składniki odżywcze?
 
Nasz catering wegetariański całkowicie eliminuje mięso, ryby oraz owoce morza. Zamiast tego w diecie Vege znajdziesz produkty nabiałowe, jaja, nasiona roślin strączkowych, produkty zbożowe oraz owoce, warzywa, pestki i orzechy. Wszystkie posiłki komponowane są w taki sposób, aby dostarczyć Ci odpowiednią ilość białka. Dieta jest także bogata w oleje roślinne, nasiona i orzechy, aby zapewnić Tobie odpowiednią ilość nienasyconych kwasów tłuszczowych (np. kwasów omega-3). Musisz pamiętać, że od prawidłowego bilansu diety zależy odpowiednie funkcjonowanie Twojego organizmu.
 
Pudełkowa dieta wegetariańska zakłada 5 posiłków dziennie.
 
Jeśli cenisz sobie wygodę i brakuje Ci czasu na to, aby odpowiednio zbilansować swoją dietę, skorzystaj z naszego cateringu.
 
W ramach cateringu dietetycznego Vege proponujemy Ci kilka opcji kalorycznych: 1400 kcal, 1600 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2200 kcal, 2600 kcal oraz 2800 kcal. W wyborze odpowiedniego wariantu pomogą Ci nasi dietetycy.
 

Dieta ketogeniczna jest dietą wysokotłuszczowa,niskowęglowodanowa z umiarkowaną podażą białka.

Oparta jest na wysokiej zawartości tłuszczów zwierzęcych oraz roślinnych. Bogata w pełnowartościowe białka. Zawartość węglowodanów ograniczona jest do potrzebnego minimum.

Posiłki przygotowywane przy współpracy dietetyka, z szefem kuchni obfitują w ryby, jaja, mięso, awokado, orzechy, pestki oraz oliwę z oliwek. W menu znajdują się też słodkie wersje deserów – ciast, ciasteczek, kremów, czy przekąsek komponowanych w myśl diet keto. 


Jakie są korzyści stosowania diety keto? 



– więcej energii w ciągu dnia,

- poprawa funkcjonowania pracy mózgu,

- polepszenie pamięci, koncentracji i efektywność w pracy,

- poczucie sytości, oraz mniejsze chęci na słodycze,
– szybka utrata zbędnych kilogramów bez uczucia głodu.

Idealna dieta dla osób chcących zrzucić nadprogramowe kilogramy, skosztować alternatywnej diety i odkryć nowe smaki.

ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW: 

B 20 -25 % / T 65- 70 % / W 5-10 %

Do wyboru warianty kaloryczności: 1400 kcal, 1600 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2200 kcal, 2400 kcal, 2600 kcal, 2800 kcal.

Przejdź do konfiguracji zamówienia

Wychodzimy na przeciw Waszym prośbą i wzbogacamy naszą ofertę o catering dziecięcy.

Ciężko zaspokoić wymagania najmłodszych, trafić w ich kubki smakowe, a jednocześnie dostarczyć odpowiednich i zbilansowanych składników.

Dieta KIDS to catering dietetyczny dedykowany dzieciom.
 

Składa się z trzech posiłków, które dostarczą im energii na czas nauki. To przede wszystkim wygodna opcja – wystarczy włożyć szczelnie zapakowane posiłki do szkolnego plecaka. 

Nasi dietetycy zadbali o to, by dania były bogate we wszystkie składniki odżywcze potrzebne w okresie dorastania, a przede wszystkim PYSZNE I RÓŻNORODNE !

Nasza oferta dostępna jest w 2 wariantach kalorycznych 1300/ 1500 kcal.
1. Śniadanie – w wersji słodkiej lub słonej, ale zawsze odpowiednio zbilansowanej ! 

2. II śniadanie – szybkie, poręczne, kreatywne – taki powinien być lunch dziecka w szkole, aby w przerwie między berkiem na korytarzy, a drugą lekcją zdążył złapać w rączkę coś pysznego i wartościowego.

W dni weekendowe na drugie śniadanie podajemy zupkę krem – coś innego, rozgrzewającego i przemycającego masę warzyw !

Codziennie do każdego 2 śniadanie dodany jest owoc lub warzywko. 

3. Obiad – posiłek do zjedzenia w domu, lub w szkole, gdy lekcje ciągną się do długich godzin.
Pamiętaj, iż jest to niepełne wyżywienie składające się ze śniadania, II śniadania oraz obiadu. Posiłki przygotowane przez nas nie zaspokoją całkowitej podaży kalorycznej dzieci – pamiętaj aby uzupełnić ją o dodatkowe posiłki !

Przejdź do konfiguracji zamówienia

Dieta skierowana do osób z cukrzycą, stanem przedcukrzycowym, insulinoopornością lub tych, którzy chcą ograniczyć słodkie przekąski i zdrowo się odżywiać. Jest to zestaw eliminujący produkty zawierające łatwo przyswajalne cukry proste. Podstawę diety stanowią pełnoziarniste produkty zbożowe, mięso, ryby, nabiał, jaja, nasiona roślin strączkowych oraz warzywa i owoce o niskim i średnim IG.
 
Jest to system żywieniowy zapobiegający wahaniom poziomu glukozy we krwi oraz umożliwiający osiągnięcie należnej masy ciała lub jej kontrolę przez stabilizacje. Do wyboru warianty o kaloryczności: 1400 kcal, 1600 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2200 kcal, 2600 kcal, 2800 kcal.

Chcesz wyeliminować gluten ze swojej diety? Najwyższy czas na pudełkową dietę bezglutenową! 

Jeszcze kilka lat temu niewiele osób zwracało uwagę na obecność tego składnika w diecie. Dzisiaj już wiemy, że sporo osób cierpi z powodu jego nietolerancji. Na szczęście, na rynku dostępne bezglutenowe i właśnie takie znajdziesz w naszej diecie pudełkowej, np.: bezglutenowe pieczywo, kaszę jaglaną, bezglutenowe płatki owsiane, komosę ryżową czy amarantus. 

Dzięki temu możesz ograniczyć spożywanie szkodliwego dla Ciebie składnika. Poza bezglutenowymi produktami zbożowymi podstawą Twoich posiłków będą różnego rodzaju warzywa, owoce oraz mięsa, a dodatkowo pojawia się ryby, jaja oraz nabiał. 

Jednak musisz pamiętać, że nasza dieta to nie jest lek- nie jest zalecana osobą z ostrą nietolerancją glutenu lub chorującym na celiakię. 

W przypadku wątpliwości skontaktuj się z naszymi dietetykami, którzy udzielą Ci szczegółowych informacji.

Do wyboru warianty kaloryczności: 1400 kcal, 1600 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2200 kcal, 2400 kcal, 2600 kcal, 2800 kcal.

Przejdź do konfiguracji zamówienia

Gorzej trawisz laktozę i po jej spożyciu pojawiają się u Ciebie problemy ze strony układu pokarmowego?

Zestaw Lactose Free to wariant cateringu dietetycznego, który może Ci pomóc. Jako zamienniki standardowych składników w posiłkach stosujemy nabiał bezlaktozowy, nabiał kozi oraz produkty białkowe pochodzenia roślinnego.

Dla idealnej równowagi białka, zapewniającej doskonały bilans diety, w menu znajdziesz mięso oraz ryby, a także większą ilość nasion roślin strączkowych oraz jajek.

Z uwagi na obecność produktów z mleka krowiego dieta Lactose Free nie jest wskazana dla osób, które ze względu na alergie lub nietolerancje pokarmowe chcą całkowicie wyeliminować białko mleka krowiego. Z uwagi na obecność nabiału koziego, dieta Lactose Free nie jest także rekomendowana przy silnej nietolerancji laktozy oraz nie jest produktem medycznym.

Do wyboru warianty kaloryczności: 1400 kcal, 1600 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2200 kcal, 2400 kcal, 2600 kcal, 2800 kcal.

Przejdź do konfiguracji zamówienia

Jesteś sportowcem lub aktywność fizyczna jest Twoim hobby?
 
Dieta Sport powstała specjalnie z myślą o Tobie. Między jednym treningiem a drugim warto pomyśleć nad zdrowym i odpowiednio zbilansowanym cateringiem dla sportowców. Pilnowanie kaloryczności swoich posiłków bywa męczące, zwłaszcza, gdy wolny czas wolisz poświęcać ćwiczeniom.
 
Nasi dietetycy zadbali, byś nie musiał się o to martwić. Przygotowana dieta pudełkowa dla sportowców zawiera różnorodne posiłki, zbilansowane na bazie węglowodanów z uzupełnieniem niezbędnej ilości białka oraz tłuszczów. Znajdziesz w niej produkty ze wszystkich grup spożywczych, w tym różnego rodzaju mięsa, ryby, jaja, nabiał, produkty zbożowe, warzywa i owoce. Każde śniadanie zawiera dodatkowo smaczny koktajl, który jest idealnym posiłkiem około treningowym.
 
Proponowany catering sportowy to cztery warianty kaloryczne: 2800 kcal, 3000 kcal oraz 3200 kcal, 3600 kcal które zawsze składają się z pięciu posiłków. Jeśli nie jesteś pewien, którą kaloryczność powinieneś wybrać, skontaktuj się z naszymi dietetykami.
 
Strona wykorzystuje pliki Cookies do poprawnego działania. Zapoznaj się z polityką plików cookies
Akceptuję politykę Cookies